svar på tal om ett till barn

kommentar : det är bara ni som kan avgöra om ni vill ha fler barn och när och så, följ era hjärtan! jag vill inte verka vara emot dig men jag undrar vad dina föräldrar tycker om ett till barn, och hur länge till ska du bo hemma? För bor man hemma så måste ju föräldrarna stå för ännu mer. Flytta vetja innan ni skaffar fler, inte för att jag bestämmer det men jag rekomenderar det!
Din blogg är jättebra my och hoppas att jag inte lät som en surkärring när jag skrev detta för de va svårt att formulera sig. KRAM!

Har fått många kommentarer om att vi bör vänta tills vi har gått ut skolan, skaffat eget m.m innan vi skaffar ett till barn. Och NATURLIGTVIS kommer vi vänta. Planen är ju att flytta till egen lägenhet till hösten och Daniel får förhoppningsvis jobb i sommar. Jag ska ju kanske börja plugga till hösten och ifall jag blir gravid nästa höst så hinner jag gå ut skolan innan lill*n kommer :) Men som sagt, det beror ju på hur vi känner då. Vi kanske har fullt upp med Alice ;)
Skulle absolut inte skaffa fler barn sålänge jag bor hemma men min mamma och jag sitter ofta och pratar och planerar för fler barn, haha :)
Tog verkligen inte illa upp :) tack så hemskt mycket och kram på dig !
Hoppas att det blev lite klarare för er andra också ! Och undrar ni något så är det bara att fråga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0