Stora tjejen

Var ju som sagt på BVC och lillan har växt som vanligt :) själv har jag gått ner 1,2 kilo på en vecka *stolt tjej* !
Vikt : 4600 g
Längd : 54,5
Huvudmått : 38 cm
Kul att se hur mycket och går upp och barnmorskorna berömer mig så mycket för att jag har så bra med mat ;) Vi skulle även Lapisera naveln (ta bort en liten bit utav navelstängen som är kvar, de gör int ont) men Alice rörde sig så mycket så dom visste inte vad dom skulle göra så jag föreslog att jag kunde amma henne saktidigt så hon blir lugn och självklart fungerade det (mama knows best) och det fick jag självklart jättemycket beröm för "-men vilken bra mamma du är! Dehär ska vi börja föreslå varenda gång"
ååhh om ni bara visste va stolt jag blir :')
Var ju som sagt på BVC och lillan har växt som vanligt :) själv har jag gått ner 1,2 kilo på en vecka *stolt tjej* !

Vikt : 4600 g
Längd : 54,5
Huvudmått : 38 cm
Kul att se hur mycket och går upp och barnmorskorna berömer mig så mycket för att jag har så bra med mat ;) Vi skulle även Lapisera naveln (ta bort en liten bit utav navelstängen som är kvar, de gör int ont) men Alice rörde sig så mycket så dom visste inte vad dom skulle göra så jag föreslog att jag kunde amma henne saktidigt så hon blir lugn och självklart fungerade det (mama knows best) och det fick jag självklart jättemycket beröm för "-men vilken bra mamma du är! Dehär ska vi börja föreslå varenda gång"
ååhh om ni bara visste va stolt jag blir :')

Kommentarer
Postat av: C

ååååå va härligt å höra! fast jag förstog redan att du ä en kalas bra mamma :)

2012-05-11 @ 17:11:23
Postat av: matilda

men vadå? Du är ju den bästa mamman en så söt tjej kan få! Hon kommer säkert bli en tyyp toppmodell eller nåt. Älskar din blogg my, och aa, ''mama knows best'' hehe :)

2012-05-11 @ 20:08:36
URL: http://www.emoscene.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0