Sovmorgon

Hejhopp ! Amningen funkar hur bra som helst nu, antar att det bara var något tillfälligt :) Gud va snäll Alice är egentligen.. Vilket drömmarn, sover sig igenom hela natten med en matpaus, kliver upp med mig och Daniel vid 8 och gör oss sällskap vid frukosten, sen lägger vi oss i sängen och hon får mat mesans Daniel går iväg till skolan. Sen somnar hon och ger mamma sovmorgon fram till lunch :) gråta finns inte i hennes värld, de ska vara ifall hon är sjukt trött isåfall men då somnar hon oftast inom en minut :)

Nappen tog hon från dag ett men den används ändå inte eftersom hon är så nöjd ändå :) nappflaskan tog hon också direkt.

Och hon tar alla med storm mitt lilla charmtroll :') ni skulle sett igår då vi var på skolan, alla blev helt till sig då dom såg henne ;)

Påtal om det så var vi på skolan i 3 timmar och lillan var glad och vaken hela tiden ! Stoltare mamma får man leta efter:')

Näh nu ska jag fortsätta mysa med gotjejen, vi hörs, kramar från oss båda <3


Kommentarer
Postat av: josse

jodu, man blir faktiskt väldig avis på dej när du skriver så där, min lillapojk har kolik, och bajs problem så mkt grin som inte går att trösta, grinar så fort han tappar tutten (nappen)och vaknar var 3 timme hela natten!

Men älskar han så mkt ändå, men hade önskat de va lite lättare plus att jag är ensam som tar hand om han:/

2012-05-10 @ 11:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0