såhär är det.

Daniel har försökt få mig att blogga igen, han säger att jag blir glad utav det, han ser hur mycket jag skiner upp då det kommit in en ny kommentar, han säger att han inte klarar av att se mig må såhär dåligt och att han aldrig sett mig så glad som då jag bloggar. Trots att han blir sur ibland då jag skriver en massa inlägg och ber honom vänta så vill han att jag ska börja igen..
men jag vet inte. känns som om ingen läser .. får knappt några kommentarer ( blir sjukt glad över dom få som kommer in♥) . Asså jag vet bara inte. vet inte vad jag ska skriva eller visa. känner mig ful och äcklig och vill helst bara ligga i sängen dygnet runt.
Som tur är har jag lilltjejen som lyser upp min vardag med sina underbara leenden och sitt skratt, gofisen ♥
och ifall min lilla "hemlis" blir av så blir det ändringar !
men vad säger ni ? ska vi göra ett nytt försök ?
bamsekramar till alla er som följer min blogg och som kommenterar ! ni är underbara människor allihopa, varenda en av er, kom ihåg det♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Be strong! :)

2012-05-31 @ 14:04:07
Postat av: Jennifer

Du är så stark som klarar av en liten bebis och är så ung, du är inte alls ful och äcklig. Tycker din blogg är super bra och läser den flera gånger om dagen och gjort ganska länge. Var glad att du har lilla Alice, kram på er <3

2012-05-31 @ 14:16:43
URL: http://jenniifereriksson.blogg.se/
Postat av: Läsare

Sluta inte blogga, man ska ju trotsa allt göra det man tycker om att göra och mår bra av så, FORTSÄTT med det :) Det här med kommentarer, vet att det är väldigt många som läser din blogg, vissa flera gånger dagligen, men man orkar ju inte kommentera VARJE gång. Och det är ju nästan bättre att ha få betydelsefulla och kärleksfulla kommentarer än flera obetydliga "tjenare läs min blogg" kommentarer eller kanske till och med HAT kommentarer.

Kämpa på My, tycker du (och Daniel också för den delen) är GRYMMA som verkligen klarar av det här, jag är själv 17 och skulle ALDRIG vilja ha barn just nu, kanske inte ens senare i livet, är bara inte en sån människa. skulle aldrig orka, HAHA! Men som sagt, YOU ROCK GUYS!

kram! :) ♥

2012-05-31 @ 14:43:13
Postat av: mathilda

My, det är så många som läser din blogg varje dag och hoppas på att du ska göra nya inlägg hela tiden (tex jag, hehe) utan att kommentera dina inlägg. Så ja du ska absolut fortsätta blogga. du har en bra stuktur på bloggen inte inget med den är tråkigt. Du är en super fin tjej precis som du är. du behöver inte göra till dig alls! du är så himla jordnärä och äkta. Jag peppar daniel att peppa dig till att fortsätta. du ska inte ändra på nånting, bara fortsätt precis som innan.



Du daniel och lilla alice verkar ha det underbar, hon är så söt. kram på er!

2012-05-31 @ 14:49:51
URL: http://mathildamattsson.devote.se
Postat av: Vendela

Klart du ska fortsätta blogga my!!:D

2012-05-31 @ 14:52:09
Postat av: Sara

Sluta inte blogga! Läser den flera gånger om dagen och blir alltid glad och uppmuntrad av dina inlägg. Har följt dig sen du började och vill inte sluta! Du behöver inte skriva om något särskilt, bara vad ni äter till middag, vad du har på dig, vilka filmer du rekommenderar, serier du följer, vad era framtidsplaner är, gillar du tatueringar, är du intresserad av politik, vad tycker du om mupparna osv osv :)

2012-05-31 @ 15:08:04
Postat av: Sara

När kommer vi förresten få veta något om helmlisen? ;)



Tillägger också att du är otroligt vacker och fin, absolut inte det du skriver. Kramar på dig och din lilla familj

2012-05-31 @ 15:09:20
Postat av: Jag

Du är inte ful. Sluta se dig på det viset!

2012-05-31 @ 15:20:49
Postat av: Mimi

Jag har läst din blogg sedan du började skriva, och jag tycker verkligen att du ska fortsätta skriva skriva om du blir glad utav de. Du är jättefin, och jättestark som klarar av Alice trots din unga ålder! :)

2012-05-31 @ 15:51:53
URL: http://www.nattstad.se/AngelBlack
Postat av: johanna

my du är inte ful! och sluta inte blogga! älskar dig blogg den är helt underbar!

2012-05-31 @ 15:52:59
Postat av: Sarah

Tycker verkligen att ni två framstår som grymt bra föräldrar My. Jag har läst/läser väldigt många bloggar av unga föräldrar och jag tror aldrig jag läst någon där föräldrarna verkar så mogna och förståndiga som ni två!



Jag hoppas du får hjälp med ditt mående nu för det låter verkligen som en förlossningdepression utifrån det du skrivit nu. Det är verkligen ingenting att skämmas för, ta upp det med sköterskan på bvc så får du hjälp direkt att må bättre! Det kan hända vem som helst!



Du är grym, Daniel är grym och Alice är en supergo liten tjej!

Massa kramar My, jag hoppas allt blir bättre för dig så snart som möjligt! :)

2012-05-31 @ 16:06:49
URL: http://sarahclasson.blogg.se/
Postat av: M

Jag tycker att du ska fortsätta blogga, jag tycker det är jätte kul att läsa om vad som händer med dig och Alice (men inte då det är nåt dåligt så klart^^') men du behöver inte känna nån press att du måste lägga in nåt på bloggen hela tiden heller. Tänk så här: vad kul det ska bli för Alice då hon blir större att se alla uppdateringar som du gjort, det är mer dag för dag och mer 'live' (om du förstår vad jag menar.) inte riktigt som en babybok. Du är duktig, stark och väldigt fin. Hoppas du mår bättre snart, kramar till alla er:)

2012-05-31 @ 16:22:14
Postat av: Maria

Du ska inte sluta blogga du är bäst läser din blogg varje dag ;)

2012-05-31 @ 16:42:40
Postat av: sara

Fortsätt blogga :D ! tycker det är jätte kul och höra om hur all ni mår och se hur hon växer :) och du är sjukt vacker och du å daniel är underbara föräldrar alice kan inte fått de bättre ^^

2012-05-31 @ 16:45:53
Postat av: Camilla

Du är inte alls ful och äcklig My, du är världens mest underbara person som jag har läst om. Så var stark och fortsätt blogga, det är alltid lika kul när det har kommit upp något nytt inlägg. Jag kommer att fortsätta att titta in flera gånger om dagen här för att se om du uppdaterat. Du & Daniel är underbara föräldrar och lilla Alice hade aldrig kunnat få det bättre än vad hon har det idag.



Kram<3

2012-05-31 @ 17:34:47
Postat av: Elina17 år & mamma

Vad är de som har hänt my? :/

2012-05-31 @ 17:57:24
URL: http://elinaadele.blogg.se/
Postat av: =)

Jag älskar din blogg! Titta på den minst 2-3 gånger om dagen. Den är liksom en chans att få läsa om en del av livet som många i din/min ålder inte upplevt än, men genom en ung persons ögon. Alla vet ju det grundläggande om barn, men inte hur det är egentligen. Älskar att läsa om det livet genom dina ögon, en jämnårig = D

2012-05-31 @ 18:22:37
Postat av: therese

Om du gillar att blogga ska du fortsätta! Din blogg är lätt min absoluta favoritblogg. Blir alltid glad när du har uppdaterat ^^ Men om det känns jobbigt eller du inte vill är det klart att du ska sluta. Är ju inge kul om man bara känner press att blogga. Och alla har vi väl perioder när vi känner oss fula, men du är super fin My! Kram!

2012-05-31 @ 18:35:21
Postat av: Saga

Älskar din blogg My! förstås inte hur du kan tycka att du är äcklig och ful. Du är hur snygg som helst! och du har den sötaste lilla dotter! Vill ha dig tillbaka på bloggen. Du grym!

Många kramar!

2012-05-31 @ 19:37:36
URL: http://smashedspider.blogg.se/
Postat av: Lindis

Håll ut fina My! det blir bättre ska du se :)

Hälsa daniel från en riktig corona-fighter också är du jättesöt :*

2012-05-31 @ 20:12:51
URL: http://linnaij.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Klart du ska fortsätta blogga! Din blogg är en av mina favoriter och jag längtar varje dag tills när jag kan sätta mig vid datorn och kolla om du skrivit något inlägg. Du gör en glad :)

Håll ut och kämpa på! Du är galet söt och fin, verkar vara en helt fantastiskt människa.

Hälsa daniel och världens sötaste lilla alice :) KRAMAR!

2012-05-31 @ 20:42:02
Postat av: Anonon Persson

Tappa inte hoppet :)! blogga på!

2012-05-31 @ 21:26:28
Postat av: A

Hang in there :) din blogg är ju jättebra och kul att läsa! O det där att du är ful - skitsnack! Du är ju superanygg!

Ska bli bättre på att kommentera, om det gör att du bloggar mera!

Puss&Kram

"A"

2012-05-31 @ 21:38:09
Postat av: helen

jag har läst din blogg från start,

och det är ett nöje att trilla in här varje dag

och läsa dina inlägg. sluta inte blogga! <3



2012-05-31 @ 21:45:01
URL: http://helly.nu
Postat av: bella

My du är inte ful och äcklig, det är du verkligen inte! Du är så himla fin och en stark tjej ! Sluta inte blogga My, du är bäst !

Kramar från bella!

2012-05-31 @ 22:38:05
Postat av: Ida

My och Daniel!

Jag tycker ni är helt fantastiska, och jag läser din blogg varje dag.

Att veta att du mår dårligt tycker ja bara är tråkigt för dig, men du ska veta att vad det än är som du mår dårligt över, går alltid att fixa!!

Du är en helt fantastisk person och mamma, och din inspiration om hur du skriver om din vackra dotter Alice!

Du utstrålar verkligen hur bra man kan ha det som en ung mamma, och det är INGET fel med att ha barn tidigt, det är som du skriver kärlek till sitt barn är värd så mycket mycket mer än vad pengar är.

Jag hoppas detta får dig att må bättre, och att ni kämpar igenom alla elaka kommentarer och att ni tänker på hur mycket alice kommer uppskatta hur ni uppfostrade henne när hon blir större :)

Sköt om er! och du ska veta att du har en helt fantastisk familj :)

Kram <3

2012-05-31 @ 22:38:40
Postat av: sara

Hej alla har vi uppgångar å nergångar i vårat liv men du e en bra tjej å en bra mamma till din underbart söta dotter å verkar ha en underbar pojkvän. så kämpa på du mår snart bättre men kän ingen press med blogga utan gör det i din takt å de du känner att du hinner med. kram kram

2012-05-31 @ 22:48:27
URL: http://dubidub.blogg.se/
Postat av: Maja

My, du är superfin! & Alice är för himla söt ^^ Jag fullkomligt älskar din blogg, men känn efter med hjärtat ditt, känns det jobbigt så sluta upp med bloggandet. gör ting du själv och din familj mår bra av <3



många kramar från mig till er, sötnosar!

2012-05-31 @ 22:57:27
Postat av: Amanda Norström Fredriksson

Fortsätt blogga My! Dina inlägg är höjdpunkten i min "bloglovin"-lista! Väntar alltid med att läsa dina blogginlägg sist för de är intressantast och roligast att läsa och titta på. Alice är så jäkla söt och det är du med. Så naturligt vacker och söt. Jag hoppas verkligen du fortsätter att blogga, för din blogg är jättebra och jag njuter verkligen av den. Vill verkligen att du ska börja må bättre, för det är du så värd!

Kram / Amanda

2012-06-01 @ 07:02:12
URL: http://amandamtf.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

Du verkar ha en underbar dotter och pojkvän, :) sluta som sagt inte blogga för det är väldigt intressant att läsa om din graviditet och vilket bra stöd du fått från din kille. Kram :)

2012-06-12 @ 19:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0