Kärlek

Nyss varit ute på promenad, mysigt värre <3


Kommentarer
Postat av: sandra

Ni är sjukt söta tillsammans!! ;)

2012-05-31 @ 22:30:28
Postat av: M

Åh så mysigt och härligt de ser ut, ni passar verkligen tillsammans! :)

2012-06-01 @ 02:24:02
Postat av: anonym

Ni passar så bra tillsammans!!

2012-06-01 @ 09:01:43
Postat av: C

jag ville bara berätta några få ord till dig! :) för det första ! SLUTA INTE BLOGGA! :D, jag älskar verkligen å få läsa samt drömma bort i mina egna tankar med att ha en familj! ^^, Samt tycker jag att du är en fantastisk person som orkar samt att du är så ung :) dem få gångerna man har träffat dig så får du alltid en på ett bättre humör! :), Du är solen i mörker för dina vänner! :)



PS jag älskar din blogg samt att du och daniel är GRYMT söta ihop och jag kan inte få ut ord på lilla alice!. man är ju bara sugen på å få "äta" uppna! ;) så grymt sööööööt! :)

2012-06-01 @ 16:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0