HOPPAS DU RUTTNAR

Kul att läsa hur ni unga mammor hejjar på varandra! :) Jag menar, vad har ni för väl egentligen? :P Jag har läst en del och detta är andra och sista gången jag är inne på din blogg. Kanske dyker jag upp om några år och ser hur er seperation gick till och att Daniel fick vårdnaden om era barn då du inte ens kam försörja dig själv! :P

Och grattis till dig för att du har stakat ut din framtid, helt själv och självständigt och sådär fantastiskt som "alla" tror att det är som en ung förälder.

Men jag undrar fortfarande hur ni resonerar kring ekonomin. Jag menar, barn blir dyrare för varje dag som går. Laptop, mobiltelefoner, klassresor och kompisar son kommer över på middag varje dag.:) Och de frågorna svarade du inte ens på! :)

Och jag har uppenbarligen ett bättre liv eftersom detta är sista kommentaren och sista gången jag läser om dig! ;)

Har för övrigt hört att både du och din pojkvän kanske har lite lägre IQ än andra. Men det är väl därför du sitter här och "har tid" att blogga. Ingen som har ett liv bloggar. Annars hade jag nog haft en blogg serru! ;)

Tjözz på dig! ;)

Tänker inte "försvara" mig längre. Tycker att du visar väldigt tydligt hur du är.. du framstår ju som värsta idioten. Sitter och MOBBAR mig, ett barn. Jag må vara mamma men jag är fortfarande ett barn. Du är 25 jävla år och vet inte bättre. Jag finner inga ord.

Sitter och skriver att min pojkvän kommer lämna mig och få vårdnaden om mina barn ? Att du ens vågar. Det är ingen som håller med dig. ALLA är emot dig. Läs kommentarerna och ta åt dig, äckliga människa !

Du sitter och uttalar dig om "livserfarenheter" som du inte haft ? du vet inte hur det är att  vara ung mamma, inte hur det är att vara mamma alls faktiskt.

Helt ärligt så tycker jag synd om dig. En dag, väldigt snart så står du där helt ensam, med ditt jävla jobb å fina boende, utan barn. Då har du missat den bästa livserfarenheten som finns, att ha barn.

hälsa halmstad .. "mimmi"  !

Kommentarer
Postat av: Annika

my hon är bara avis för att du har din lilla söta dotter och din kille, att du ha en familj, det är bra att du stå på dej! Jag tycker det är underbart att DU får ha erfarenhet om det när du är så ung, för du är en underbar mamma! kram på dej!

2012-05-04 @ 20:04:44
URL: http://gozigroda.bloggplatsen.se/
Postat av: linn :)

Oh herregud... detta börjar bli mer och mer som Micahs blogg, sorligt... ( inte med tanke på dig nu då..)

2012-05-04 @ 20:39:40
URL: http://lingnoi.blogg.se/
Postat av: Mimi

Jag håller med "Annika", stå på dig och lyssna inte på hennes dumma ord - hon är bara elak när hon håller på och jag undrar vem som inte har något liv egentligen när hon lägger ner tid på att tracka ner på dig sådär som hon gör ;o

2012-05-04 @ 20:40:18
URL: http://www.nattstad.se/AngelBlack
Postat av: petronella

precis my hon e avis på ditt liv,hur bra du har det,hon har ngt fel så är de ,lyssna inte på alla som kommenterar idiotiska ssker!



Ni är så fina! :)

Kram!

Postat av: Sara

vilken JÄVLA idiot, blir så förbannad! Försök att skita i henne, jag vet att det är svårt, har själv haft liknande idioter omkring mig, det är avundsjuka bara.



om du läser kommentarerna "mimmi" eller vem du nu än är, så är du en riktig jävla idiot utan ett liv! Sluta kränka andra för att du ska må bra själv, du är bara patetisk och visar hur omogen du är! hoppa & skit ner dig!

2012-05-04 @ 20:46:45
URL: http://haleymylove.blogg.se/
Postat av: Anonym

Denna människa är nog inte 25, de har jag svårt att tro!

2012-05-04 @ 20:54:51
Postat av: C

Men va i hela fridens dagar får du för komentarer? Va ä den för en människa som skriver så fula saker om er?!Jag bli så arg å galen!

Ta inte åt dej när galningar skriv åt dej!

Kraaaam!!!

2012-05-04 @ 21:10:27
Postat av: Amanda

Man kan ju undra vem det är som har låg IQ med tanke på att hon är 25 år och beter sig på det här viset. Ingen mogen person i den ålder beter sig så eller formulerar sig på detta vis. Låter som att hon är betydligt yngre. Oj oj, är det enda jag kan säga!

2012-05-04 @ 21:14:51
Postat av: Micca!

Ne nu får det vara nog! jag fattar inte hur du kan sitta och skriva såna saker till my! Fy fan för dig! förresten.. vad har du med deras ekonomi att göra? det är ju hennes liv och hennes beslut!



My, jag kommer stötta dig oavsett vad! Du är stark, du har en underbar familj som du verkligen älskar :)

bry dig inte, för folk som skriva såna här saker har inget liv ;)

kram på dig!<3

2012-05-04 @ 21:23:04
Postat av: Charlotte

Varje dag med sitt/sina barn är en gåva. Du My tar vara på den, varenda dag! Du och Daniel är ett föredöme för unga föräldrar. Jag önskar er lilla familj all lycka!

2012-05-04 @ 21:32:39
Postat av: Anonym

Det är helt fantastiskt att va mamma :) jag är 18 år har en dotter på 2 månadet, ingen utbildning men ha ett jobb att komma tillbaka till eftet mammaledigheten :) min sambo 19 år gick knappt ut nian ens ha etr jobb med 25 000 ut. Livet är underbart som ung mamma ist föratt få barn vid 35 å knappt orka leka med dom !

2012-05-04 @ 21:40:18
Postat av: Hanna

Mimmi, jag hoppas verkligen att du kommer ihåg den här kommentaren du lämnat i en mammas blogg när/om du blir förälder och inser hur jävla mycket du sårat en helt oskyldig människa. Och jag hoppas du skäms som tusan!

2012-05-04 @ 21:54:21
Postat av: Sandra :) (Maddhes kompis) :)

Åhhh gud vilka människor det finns?! Vafan!! Åh vafan bara för att man skaffar barn i ung ålder betyder inte det att världen går under!! Pengar måste man ha om man vill komma någon vart men jag tror My och Daniel har pengar annars skulle dom inte komma så långt som dom kommit!! Liksom Alice har precis de som andra bebisar har, underbara föräldrar kläder, någonstans att sova och blöjor och göra sina behov i m.m. Plus finns det MÅNGA alternativ som man kan få ekonomistöd från. Daniel går ut gymnasie och får ett jobb. Och Sen My och Daniel bra att ni inte tar åt er av idioter som 25-åringen. Hon verkar inte ha alla hästar i hagen.. + en utbildning kan man skaffa hur gammal man än är. Jag kan va 80 år och skaffa en utbildning om jag vill. Shit fattar inte hur vissa folk funkar i skallen!?!?!? Plus så sitter en 25 åring och verka kolla runt på bloggar och shit om unga mammor och bli så jävla avundsjuk bara för att hon inte får killen i säng och kanske inte till och med kan få barn. Men rätt åt kärringen hennes inställning borde man fan inte få barn. Usch jag blir så arg!! Usch!! Nej nu ska vi vara posetiva!! Bara My, Daniel och Alice är lyckliga så är det allt! Läser din blogg varje dag flera gånger om dagen och har läst det den långt tillbaka! Blir så glad när jag läser den!! :) Många kramar från Sandra till er 3!!

2012-05-04 @ 22:15:05
URL: http://nannasliiv.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Oj ! Hur kan man skriva sådär ? Stå på dig My, ni verkar vara super föräldrar och allt kommer lösa sig. Eran plan på framtiden låter bra, och herregud vilken söt bebis ni skapat ;) <3

2012-05-04 @ 23:26:15
URL: http://jenniifereriksson.blogg.se/
Postat av: Anna Sugarprincess

Åh herre gud vilken patetisk människa! Hon vet ju inget om ert liv, hur ni känner och tänker och tycker, men som hon uttrycker sig så verkar det som att hon tror sig veta precis allt om er. Så fruktansvärt omoget att hålla på så här, jag fattar verkligen inte hur man kan säga sånt till andra människor. Tycker man illa om unga föräldrar och din blogg så kan man hålla det för sig själv tycker jag. Helt onödiga kommentarer! Jag tycker ni verkar vara bland dom bästa föräldrarna som finns, och jag tvivlar inte en sekund på att Alice kommer få det bra!

Och sen, livserfarenhet innan man skaffar barn? Visst, man kanske vill göra andra saker innan, men får man ett barn så är även det en väldigt stor livserfarenhet. Man kan aldrig få tillräckligt med livserfarenhet, för det finns alltid någon som kommer att säga att man har för lite för att göra det ena eller det andra. Livserfarenhet är något man kommer samla på sig hela livet, och bara för att man får barn när man är 16 istället för 27 ändrar inte på det.

Kram på er alla tre! <3

2012-05-05 @ 18:23:15
URL: http://sugarprincess.blogg.se/
Postat av: paulina

Nu måste jag bara få uttrycka mig. Jag känner inte dig, men nu får det vara nog med person angrepp!!! Jag förstår inte varför man ger sig på en person, som är så stark, som gör allt för sitt barn, som ger den allt som behövs! Jag tycker att My gör det fruktansvärt bra som har klarat av processen av att vara en ung mamma, jag hade nog inte kunnat gjort det så bra som hon gjort det. Denna person kan inte annat än att tycka illa om sig själv för att trycka ned andra för att få sig själv att må bättre vilket måste vara det mest patetiska sättet i världen. Jag blir så fruktansvärt frustrerad av att läsa detta och jag hoppas verkligen att du, My bara blir starkare av det här, det räcker med att du vet att du kan, och är en underbar mamma för Alice. Jag beundrar ditt sätt att hantera detta och önskar dig/er all lycka som finns, för de är ni värda.

2012-05-05 @ 21:59:45
Postat av: Anonym

Hur orkar man klaga på andra sådär...?? D:

Man ska inte bedöma någon om man inte lärt känna den ens):

-----------------------------------------------------

My Alice och Daniel!<3

2012-05-05 @ 22:41:13
Postat av: Anonym

Hur orkar man klaga på andra sådär...?? D:

Man ska inte bedöma någon om man inte lärt känna den ens):

-----------------------------------------------------

My Alice och Daniel!<3

2012-05-05 @ 22:42:34
Postat av: matilda

men lite moget då? jag är 14 och jag är mognare än så! idiotiska människa!

----------------------------------------------------Älskar din blogg my! du daniel och alice passar perfekt ihop! <3

2012-05-06 @ 09:22:51
URL: http://www.emoscene.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Är nog ganska säker på att du sitter och stalkar Mys blogg varje dag. Vad har du för liv som skriver elaka kommentarer på hennes blogg? Du kanske har gjort fel val i livet eller något sånt för du verkar inte må så bra. Sök hjälp lilla du.

Jag beundrar hur du hanterar allt och hur stark du är. Jag önskar er all lycka!

2012-05-07 @ 16:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0