Fråga

Gör som ni vill. Det är ju erat liv och vill ni så ska ni verkligen satsa på det.
Själv har jag precis haft ägglossning och min pojkvän och jag försöker stenhårt :-)
Men en fråga har jag till dig , hur länge dröjde det för dig innan du kände av någon symtom ?
Och en sak till jag är femton år och min pojkvän och jag har planerat och tänkt ut allt hur vi ska göra med skolan o så. Det är inte för ungt va ?
Vill mer än allt ha en liten och ta hand om och få offra allt för och älska så så så mkt !
Älskar din blogg och din dotter är så grymt sööt ! Kram

Jag fick ju reda på det i vecka 8 och hade mått riktigt illa i flera veckor innan, men jag vet inte exakt.. Tror att jag kände av det någon vecka efter bara.

Jag vill inte vara den som "råder" dig att skaffa barn och jag är verkligen inte rätt person att bestämma om ni är redo eller inte eftersom jag inte känner er. Ni vet bäst själva men läs på ordentligt och tänk igenom vad ni ger er in på. Ni kommer att ha fullt ansvar för den lilla krabaten i 18 år och alla barn är ju inte lika lugna som Alice.

Men vill ni verkligen och har en bra plan så go for it ! Men tänk igenom det noga som sagt.
p.s mamma är ingen ålder, det är en livsstil.

Tack så hemskt mycke :') kramar på er och lycka till !

Kommentarer
Postat av: Emilie

Känner att ja måste kommentera detta. Ja är 20 år och vill mer än allt ha barn nu, velat ha de i snart 2 år. (sen ja gick ut gymnasiet)Men varken min sambo eller ja har ett fast jobb,vi har plats för barn i vår lägenhet,men vi vill inte leva på bidrag. Och som arbetslös mamma får man inte så mycket i föräldrapenning som man får när man jobbar. Ja tycker att hon är för ung att planera ett barn. Ja har absolut inte något emot unga mammor,ja vill själv vara ung mamma,vill ha barn innan ja blir 25, ja tycker att du och daniel gör ett TOPPENJOBB med lilla Alice och hon är så underbart söt! Men att planera ett barn vid 15 års ålder? Ja säger inte att de är fel,bara min åsikt. Hoppas ingen tog illa upp. För de är inte meningen.



2012-05-03 @ 13:57:01
URL: http://emmelotta.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0