fråga

jätte fina bilder:)
jag funderar jätte mkt på att köpa en systemkamera, och tänkte efter som du har lånat din brors kamera, om du skulle kunna skriva lite om skillnaden mellan en vanlig kamera och system, för tycker dina bilder är i jätte bra kvalitet.
photoshopar du dina bilder oxå, elr är dom "äkta"?

Tack :)
Jag har också tänkt köpa en då jag får råd faktiskt, det blir så sjuukt bra bilder ! Men du får ju naturligtvis bra bilder med en vanlig kamera också så ifall du inte är ute efter någon superkvalité så är det ju enklare med en bra digitalkamera som är lätt att frakta med sig :)

Systemkameror är ju större och lite klumpigare att frakta omkring.

Nej jag photoshopar inte mina bilder, äkta vara här vettu ;)

p.s rekomenderar dig att läsa på om kameror och testa olika modeller för att se vad som pasar dig bäst innan du lägger ner en massa pengar och köper en :) kramar

Kommentarer
Postat av: josse

just de glömde fråga, om det är svårt att använda den om man måste läsa på mkt om hur den funkar?

jo har ju en vanlig kamera men vill ha bilder i bättre kvalitet på min lilla älskling så man kan skriva ut till tavlor osv:)



ps du kan svara på mejlen :)

2012-05-08 @ 16:24:20
Postat av: Milla

Jättefina bilder! Tänkte bara tipsa om www.pixlr.com ifall du skulle vilja redigera nån bild, men inte har photoshop. Där kan man göra det online. :-)

2012-05-09 @ 13:36:50
URL: http://elkade.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0