FRÅGA

Fråga! Bestämde ni gemensamt att ni skulle kolla om Alice var en kille eller tjej i magen? Känns inte det som att tjuvkika i paketet? Om du ska få fler barn, har du funderat på att inte kolla då?
Bra blogg för övrigt!! :)

Ja vi ville ta reda på det båda två, först ville inte Daniel och jag tyckte att det var okej men sedan ändrade han sig så vi kollade :)

vill nog göra det på nästa också. För mig är det en mental förberedning på vad som komma skall, om du förstår vad jag menar. Trots att vi visste att det var en tjej i min mage så kom hon fortfarande som en chock eftersom hon var så "främmande", då kan jag bara förbeställa mig hur det skulle vara ifall innehållet i magen var HELT främmande och okänt. Jaja det är ju smaksak och tycker inte att folk som väljer att inte kolla gör fel, verkligen inte ! :)

tack så mycket och kram på dig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0