Det finaste vi fått

den här "magiska lådan" fick vi utav min bästa kompis mamma (från hela deras familj då, men det är hon som har gjort den) .. förbered er på något sjukt !
det började med att vi fick en låda, öppnade den och tänkte .. vaa fan?
där i stod det en liten barnvagn, ser ni att det står alice på styret ?
i barnvagnen kunde man öppna en lucka, där i låg en hundralapp :)
under barnvagnen, i botten på "lådan" låg ett kort på alice med en fin text på baksidan :)
på sidorna kan man bläddra bland en MASSA bilder på mig, min bästa vän frida och hennes syster under dom här 11 åren som jag och frida varit bästisar :) hur sött som helst !
svårt att fota .. men tycker ni att det är svårt att förstå hur den ser ut så kommentera bara så kan jag lägga upp en video där jag visar lite bättre :)
Som jag skrev i rubriken så är detta det finaste vi fått, så mycke kärlek och jobb som hon lagt ner på den här. åh ! tusen TUSEN tack ♥
men är det inte helt sjuuuukt hur cool den är ?

Kommentarer
Postat av: A

Det där var verkligen jättefint :)

En fråga bara :) ; vilken storlek har Alice nu? Jag antar att hon har runt 56 kanske? Har ni kläder i den storleken? Eller är det något ni behöver? Eller du? Kram A

2012-05-16 @ 18:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0