det är bara att komma fram och kika

Idag då vi var ute och gick så var det många som kom fram och kikade på Alice eller berömde mig för min blogg och självklart kan ni komma fram ! Ni behöver verkligen inte vara rädda, varken jag eller Alice bits ;)
Och förlåt ifall jag verkar lite osäker men jag har fortfarande inte vant mig att vara "kändis". Det var ju inte länge sen jag satt och läste andra storbloggar som fick hem fanpost och som blev stoppade på stan .. de här är helt sjukt.
Ni är underbara ! varenda liten läsare, bamsekramar på er, fina FINA människor♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många läsare har du ungefär? :)

2012-05-15 @ 15:51:48
Postat av: Sara

Tycker du förtjänar all uppmärksamhet, du verkar vara en så otroligt go människa! Hade också kommit och hälsat om jag inte bodde i Skåne ;)

2012-05-15 @ 15:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0