chillar med alla mina gosedjur

Dom tre gröna gosedjuren på nedre bilden har min lillebror gjort åt Alice på syslöjden, hur sött är inte det? :')
Vi passar på att ha Alice i spjälsängen på dagarna då hon sover eftersom hon sover med oss på nätterna, men tids nog ska hon väl börja använda sin egna säng .. Men det är ju så himla mysigt att ha dom nära :') speciellt nu i början.
Förresten, ååh vad jag saknar bebislukten .. den har typ försvunnit nu. Däremot är hon mycket mer aktiv då hon är vaken och nu behöver man inte stötta hennes nacke då man lyfter henne, stora tjejen♥

Kommentarer
Postat av: Saga Johansson

Åh My, när jag ser bilderna på er fina dotter blir jag aldelles tårögd! Ni är så underbara föräldrar och er dotter är så söt! Din blogg kan få mig så lycklig på bara några minuter! Jag hoppas du och Daniel inte bryr er om dessa ströda människor som kommenterar elakt mot er. De har faktist inget med er att göra!

Hoppas ni har det bra och många kramar till familjen Molin/Kåveland från mig! <3

2012-05-05 @ 18:06:00
URL: http://smashedspider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0