TJOCKELITJOCKMAGEN

tjockelitjockmagen ! Nu blir den nog inte så mycket större :) den växer bara 1 cm på SF måttet på två veckor.
Åh va det känns konstigt att den snart är borta. Min finfina mage, lagom stor, helt perfekt form, sådär runt och gullig :) Haft en underbar graviditet och ser verkligen fram emot nästa ! Men inte än på några år ;) Ja på tal om det så är det ju dags att börja fundera på preventivmedel och jag har faktiskt tänkt testa p-stav.
är det någon som har det och i sånna fall hur funkar det för er ? :)

Kommentarer
Postat av: anonym

ta inte p-stav. jag fick mycket biverkningar t.ex ont i magen typ som mensvärk hela tiden, ont i huvudet varje dag och illamående morgon och kväll + la på mig 7 kilo på 1 vecka man äter hur mycket som hels när man har p-stav. det är inte bara jag som fått dom här biverkningarna. men alla är u olika :)

2012-03-18 @ 14:45:42
Postat av: Therese

En kompis till mig hade p-stav och hon tyckte den var okej, inte det bästa men bättre för henne som glömde ta piller stup i kvarten.

Nu använder hon något som heter p-ring som hon tycker är det bästa hon någonsin provat, det säger min mamma och en annan kompis också.

Det är en ring som man stoppar upp ungefär som en tampong, och sedan tar ut när det är dags för mensvecka, sedan stoppar man in en ny när mensveckan är över. Det verkar vara enkelt så det rekommenderar jag, men p-stav kan ju funka bra för dig ändå. :)

2012-03-18 @ 16:40:42
Postat av: Anonym

Inte P-stav. Nä fyyy har hört så många skräckhistorier om dom. Både biverkningar o att dom fått skära sönder armar för att hitta åt dom för att dom flyttat på sig. Nä fy va hemskt. Jag har provat ringarna o tyckte dom va hemska o lyckades även bli gravid när jag använde dom plus att jag hade färgade flytningar hela tiden när jag använde dom =( Inte alls okej. Nu använder jag ett plåster o det funkar super =) Man byter plåster 1 gång i veckan o är utan under mens veckan. Jag är super nöjd o inte en enda biverkning =) Har även haft hormonspiral men hade då ont i magen konstant hela tiden =( Men alla är olika =)

2012-03-18 @ 17:19:15
Postat av: sara

hej hej jag har haft p-stav å tycker att det funkar skit bra man slipper tänka på att man måste ta tabletter varje dag å jag själv e extremt dålig på komma ihåg det så p-staven funkade bra jag fick heller ingen mens under tiden förutom sista halv året å hade den i tre år den enda nackdelen med den va att jag rasade upp i vikt men tyvärr va det lika dan när jag åt p-piller

2012-03-18 @ 23:52:37
URL: http://dubidub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0