HALKAT PÅ MAGEN

HejHej, jag orkar tyvärr inte blogga så mycket idag. Är så himla trött ..

Vad händer annars då ? Jo Daniel har hjärnskakning och jag har halkat idag och landat på magen, men lilltjejen mår bra och rör sig som vanligt, pust !
ÅH det var så hemskt, daniel höll i mig hela tiden för att jag inte skulle ramla också släppte han mig i 2 sekunder och då, POFF, sen låg jag där på marken, chockad. Allt jag hör är daniel som skriker så det bara skär i hjärtat 2myyy !! myyy !!! MYYYY !" sen lyfter han snabbt upp mig och kramar om mig. Sen kollade jag upp på honom *gråtandes av chocken och hans hjärteskärande, oroliga skrik* och då är han helt tårögd hjärtat♥ Usch va rädd han blev och jag kan (hemskt nog) inte låta bli att le då jag tänker tillbaka på det, han bryr sig verkligen om mig och Alice, asså VERKLIGEN ! åh min älskling♥

Kommentarer
Postat av: Mimi

Åh så hemskt, men ändå så fint att han bryr sig så om dig! :)

2012-03-20 @ 17:32:17
URL: http://blivandemammaseptember.blogg.se/
Postat av: Sara

Usch då! Har du pratat med sjukhuset? Min barnmorska sa att hon man halkar ska man alltid ringa dit, även om allt känns bra. Bara så man får komma in på en extra koll.

2012-03-20 @ 17:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0