GÅ ENSAM I MÖRKRET ?

HejHej ! Nu är vi i stan igen, Daniel är på träning och jag sitter här hemma ensam i köket och håller på att somna. Usch och fy hur ska jag kunna hålla mig vaken till 11 ikväll ? ( det är ju jersey shore klockan 22:00, de får man ju inte missa ;) )
Och vet ni, haha jag är nästan lite orolig för daniel som ska gå hem, SJÄLV, i mörkret .. huvva.
Hade detta varit för ett år sen hade jag inte brytt mig alls, men nu spökar "mammaoron" ;) näh fy, nu när jag skrev om det blev jag ännu oroligare. Jag ringer då hans träning slutar och sen går jag och möter honom, lilla älskling, klart han inte ska gå själv ♥
haha men gud nu får jag ge mig, ahha jag är alldeles för trött för att blogga nu känner jag ! Ha en bra kväll sötnosar så hörs vi imorgon ! Kramar

Kommentarer
Postat av: =)

Äskar att du börjat blogga så mycket!! <3

2012-03-18 @ 23:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0