FRÅGA

hejsan! gillar din blogg jättemycket och läser den i stort sätt varje dag :) jag undrar om någon av dina vänner har "stött ifrån dig" efter att du blev gravid? eller är alla dina vänner likadana som innan? :D

önskar dig och daniel lycka till med alice!

HejHej, åh tack va glad jag blir :'D Nej ingen av mina vänner har lämnat mig vilket jag är sjukt tacksam över ! Vet om många som tappat vänner pga graviditet, tycker att det är så töntigt. Nästan som om dom tror att det är smittsamt ?

Mina kompisar tycker iallafall att det ska bli jättekul med ett litet barn i "gänget" och alla känner sig som mostrar ;)

Tack så himla mycket ! Kram på dig

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag har en fråga, hur får du dit bilden och beskrivningen på sidan i menyn på din blogg ? Vill ha så men vet inte hur man gör, sjukt tacksam för svar ! Super bra blogg du har ! <3

2012-03-19 @ 17:48:51
URL: http://jenniifereriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0