FRÅGA

Hej!

Underbar blogg! Följer din blogg dagligen och väntar hela tiden på nya inlägg, du är grym My!
Men jag har en fråga - När du blev gravid, gick du på preventivmedel? Eller kom Daniel i dig när ni hade sex eller blev det en slump?

Kram <3

HejHej, åh va kul, tack så himla mycket :D

Hehe nej jag använde inte preventivmedel eftersom jag inte vågade gå till ungdomsmottagningen. Tycker verkligen att ni ska våga ! Prata med eran mamma eller er bästa kompis, det är verkligen ingenting man ska "skämmas" över.

Det var naturligtvis inte planerat men vi visste ju att det kunde hända men trodde bara inte att det skulle hända för oss. Jag ångrar absolut ingenting och det här är det bästa som hänt mig. Men det är ingenting jag rekomenderar eller uppmuntrar till. Lev livet som tonåringar ! Ni har ju hela livet på er att skaffa barn ;)

Hoppas du fick svar på din fråga, kram på dig fina läsare♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men om man gör de många gånger, hela tiden är de rätt uppenbart ;) annars om de bara hände en gång

2012-03-18 @ 17:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0