ÄTER KLUBBA

förstår ni nu varför jag inte uppdaterar så ofta ? jag gör ju ingenting .. "sitter här i sängen och käkar klubba" , kul att veta ;)
Jaja, satt iallafall och läste en mammablogg och kikade på kommentarerna, då var det någon som hade kommenterat en massa elaka saker, bland annat att hennes barn är fula.
Hur kan någon ha samvete att skriva någon sånt här ?! Jag förstår bara inte, bloggvärlden är helt sjuk. att det finns folk där ute som sitter och skriver elaka saker till människor och får folk att må dåligt. Jag förstår bara inte. Har aldrig förstått mig på mobbare eller dylikt. Tycker man någon illa om någon så håll käften och håll det för dig själv. Vad får man ut av att göra någon annan ledsen ? Hur kan folk tycka att det är kul ?
Jag hoppas iallafall att ingen av er kommer skriva något elakt i framtiden om mig, alice eller någon annan. Hittills har jag inte fått någon direkt elak kommentar och det är jag så tacksam för ! Jag är nog en utav dom få "bloggare" som har så otroligt fina läsare, ni är guld värda ! ♥

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det här har jag svårt att greppa, jag också. Vissa är ju så svaga psykiskt att det kan leda till att de tar livet av sig på grund av någons taskiga kommentar. Nej, det är ALLTID bäst att vara trevlig och snäll, för det lönar sig i längden.

2012-03-29 @ 15:03:08
URL: http://nathalieanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0