2 VECKOR KVAR

Nu är det precis två veckor kvar tills lilltjejen är beräknad att komma :) Jag hoppas jag brås på mamma, hon har inte haft problem under graviditeten, inte jag heller och hennes första barn kom precis på beräknat födelsedatum :) desssutom rasade hon i vikt då hon ammade *hoppashoppas* har några extra kilon som måste bort ;)
Men vet ni vad barnmorskan sa, att från första vägningen ( då jag var i vecka 12 ) tills nu har jag bara gått upp 11 kilo, varav 10 är bara graviditeten så det försvinner direkt ! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Du kommer säkert rasa i vikt efter förlossningen. Jag gick upp 14 kilo, men bara en vecka efter förlossningen hade jag gått ner allt. Och efter ytterligare en vecka så hade jag gått ner 3 kilo till! Nu har jag inte vägt mig på två veckor, men är ganska säker på att jag tappat ännu mer, hurra! ;)



Hoppas du föder snart, så du slipper gå över tiden! Vissa säger ju att man får liknande förlossningar som sin mamma. Och för mig stämde det. Hoppas det gör det för dig också! :)

2012-03-17 @ 08:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0