- SKULLE JU PRECIS FÖDA

Inatt drömde jag att vattnet gick och vi åkte in på sjukhuset .. haha allt var så skumt och jag orkar inte berätta för det är så mycket att förklara för er som inte känner mig. Iallafall var det HEMSKT att vakna. jag skulle ju föda vilken sekund som helst. Åh, jag längtar mer än nånsin. Det är så nära nu. Så himla nära. Jag har haft en helt underbar graviditet, men nu på slutet så är jag väldigt stel i höfterna och bäckenet. Men jag har ingen rätt att klaga då jag mått så bra som jag gjort :)

Ja jag hade egentligen inget mer att säga haha, kom ut nu lillskruttan !

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Petra

Förstår du längtar :)

2012-03-09 @ 07:07:42
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/
Postat av: Jasmine

ååhh, är så ivrig!! haha, både för dig och my, hoppas allt går bra :D

men jag undrar ifall du ska föda vanliga sättet eller kejsarsnitt? :D

2012-03-09 @ 23:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0