- FRÅGA

Hej söta du! Tycker din blogg är jätte fin :) Men jag undrar hur berättade du för dina föräldrar att du var gravid? Vet inte om du fått frågan innan men jag vill verkligen veta. Hoppas att allt är bra! kramar till dig och magen :)

HejHej, åh tack så mycke :D Jo det är många som har frågat det men jag svarar gärna igen, det var min mammas ide att vi skulle kolla eftersom hon var lite misstänksam för jag hade mått så illa ett bra tag. Så jag, min pojkvän och mamma åkte till sjukhuset och gjorde ett test, vi gick in till läkaren som berättade att det var posetivt, mamma nickade, pratade lite med henne och sen då vi kom ut sa hon att hon skulle stötta oss och att allt skulle gå jättebra :)

samma dag åkte vi hem till daniels föräldrar och berättade för dom och mamma berättade för pappa. Han blev chockad och lite orolig eftersom vi är så ung men nu när chocken lagt sig så ser han fram emot att bli morfar :)

KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0