- BLUBB

Ska naturligtvis inte sluta blogga då lillan är född ! Då blir det bildbomb varenda dag ♥ kommer kanske bli ett litet uppehåll i början då allt är nytt för oss men sen då jag fått lite rutin på allt så ;)

Asså jag längtar så himla mycket .. om ni bara kunde förstå ! Åh min lilla skitunge som sparkat omkring i min mage i snart 9 månader ♥

Vet ni, ifall vattnet går eller då värkarna börjar så gör jag ett inlägg innan jag åker upp på sjukan ! Haha så ni kan sitta och uppdatera bloglovin hela dagarna ;) lovar och svär att det kommer upp en bild på henne såfort som möjligt :D

Kommentarer
Postat av: Elina 17 år och mamma till Nellie

Haha jag hade också många planer innan jag skulle åka in tänkte tex ''Inte behöver vi köpa någon mat till bb väskan'' Vi svängen ju bara förbi statoil innan vi åker in... Jovisst ;)

2012-03-09 @ 16:09:50
URL: http://elinaadele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0