- 4 VECKOR KVAR

Haha bullibull ! fjortisbilder ser inte riktigt ut som dom ska med tjockismage men jag tycker den här är mycke finare ♥
Nu ni är det bara 4 veckor kvar, 28 dagar, 3 helger ! De är ju helt sjukt, tänk er att de här kan vara dom sista 28 dagarna som det bara är jag och daniel. Vi har väntat i 36 veckor och velat att tiden ska gå men nu skulle jag helst bara vilja stoppa den, dagarna flyger förbi ! Är jag verkligen redo ? Har vi allting ?
tror inte att man kan förbereda sig helt men vi har nog det nödvändigaste. Bara mina tuttar sitter kvar och våran kärlek till henne ( eller honom) är kvar så klarar vi oss, min lilla familj, min alldeles egna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0