- 12e bilden: En bild på dig och din kärlek, samt hur ni träffades.


Mysig favoritbild då jag daniel och bamze ligger i sängen och morgonmyser♥


Ojojoj, för att göra en lång historia kort och inte gå in på en massa detajler så började iallafall allt med att jag skaffade facebook och addade dom flesta i stan (höhö), bland annat daniel :) Sedan addade min kompis honom på msn för att komma åt daniels kompis som hon var intresserad utav, och då blev jag avundsjuk och addade honom. Sen började vi prata varje kväll, camade, pratade i telefon i flera timmar, började så småningom träffas och han kom till mig varje morgon innan skolan började och gick med mig :) ( detta ledde tyvärr till många timmars skolk)

Dehär pågick väl ett bra tag, han började få känslor för mig och jag för honom men jag hade inte förstått det själv än, däremot märkte nog alla i min närhet att jag var lite "förtjust" i honom ;)
Vilsen som jag var så höll jag på med några andra samtidigt men berättade det för daniel och gjorde det klart för honom att jag inte var ute efter ett förhållande, de pågick i ca 4 månader.

Hur han orkade fortsätta kämpa förstår jag fortfarande inte, men till slut förstod jag att det var ju honom jag var kär i ? honom jag kom tillbaka till efter att jag varit med någon annan. Det var han som kysste mig som att han verkligen älskade mig åh ´min fina pojke♥ iallafall så den kvällen berättade jag att det var honom jag ville vara med och sen dess har vi varit fastklistade vid varandra, har sovit 3 helger utan honom sen vi blev tillsammans♥


älskar dig mest av allt hjärtat, utan dig vore jag ingenting ! ♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

Ni är så söta tillsammans! :)

2012-03-10 @ 15:49:01
URL: http://feeliciaa.bloggplatsen.se/
Postat av: Maddhan!

fyfan va ni är gulliga ! :')

Puss på er finiiisar !

2012-03-11 @ 11:20:56
URL: http://baramaddhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0