lite halv viktig information

Hejhopp ! nu blir det ett tråkigt textinlägg utan bild,menmen sånt behövs ju ibland också !
Har haft sjukt ont i magen några dagar och undrar vad detta kan bero på, håller tummarna för att det inte ska vara någon magsjuka på G !
Hemligeheten är så gott som klar . väntar bara för att få ett godkännande, förhoppningsvis imorgon ! ååh ni kommer bli så glada ! har fått några gissningar och det är så kul att se vad ni tror :)
lillskruttis blir 2 månader imorgon så då kommer lite uppdatering om hennes utveckling, ni ska bland annat få veta hennes favoritsaker, haha lite roar dom små ;)
åskat och spöregnat har det gjort idag så då satt jag och lillan ute på bron under plåttaket och jag sjöng lite för henne, hur mysigt som helst♥
åh jag har så mycket att säga men kan inte berätta för då avslöjar jag hemlisen .. åh. hoppas för guds skull att jag får klartecken imorgon för jag kan inte hålla mig mycke längre ;)
kram på er finisar, nu ska jag busa lite med lillskruttan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0