inte så bra med pojkvän alla gånger

hejhopp ! Morsanmy har gått och dragit på sig en förskylning .. Daniel har precis blivit frisk från sin så jag antar att jag tog över den, inte så bra med pojkvän alla gånger ;)
men det är ju svårt att hålla sig på avstånd liksom..
jaja, idag är det ju lördag och Daniel mår ovanligt bra efter gårdagens festligheter, men vad har han för val egentligen med tre småbarn i huset :) hihi !
näh nu ska jag mysa ner mig bredvid Alice i sängen igen ! Ha det bra, slänger kanske in något inlägg rfån mobilen senare ( har ni märkt att jag har bloggat från mobilen ett bra tag?)
bjuder på några bilder från 2010 som jag hittade på daniels dator :) enjoy !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0