duktiga tjejen !



lillan är så duktig nu ! från början kunde hon bara somna på min mage eller då hon ammade men nu somnar hon lite vart som helst och sover hon inte ligger och och sprattlar som en tok samtidigt som hon pratar och skrattar, gotjejen !

hon har också ändrat sina sovrutiner lite, nu somnar hon vid 10 på kvällen och sover fram till 9, ibland äter hon en gång på natten men det är inget jag stör mig på, slänger bara fram tutten och somnar om, hehe sen vaknar jag någon timma senare och stoppar in den igen, haha !

Kommentarer
Postat av: Ida - Ung mamma till Kevin

gud vad lyx!! :)) Min lille är så gos beroende så han somnar i djup sömn vid 12-1 och sen vaknar vid 3, 6-7,9 och sen är de uppstigning. Men nu har han vaknat varannan timme! buuh..

2012-06-01 @ 23:23:40
URL: http://idadockan.blogg.se/
Postat av: Elina

Jätte lik Danniel :)

2012-06-02 @ 18:46:40
Postat av: Elina

Jätte lik Danniel :)

2012-06-02 @ 18:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0