alice mat och sovrutiner på ett ungefär

nu blev det ju lite annorlunda igår och lillans sovrutiner blev lite ändrade då vi var hos melinda, men såhär ser det ut på ett ungefär.
vi har inga "rutiner ännu" men det kommer med våran lilla hemlis :) just nu är hon ju så liten och sover och äter som hon vill, men inom en månad vill jag iallafall att vi har nattningsdutin, typ ligger och läser sagor eller sjunger runt 8-9 då hon ska sova :) vill även slänga in en lektimma då vi busar eller hon får ligga i babygymmet och träna :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej! Jag eran dotter är söt sm socker och jag tycker att du verkar ha en sån söt personlighet! ^^

Jag har en fråga; "försvann" många av dina kompisar när du blev gravid, eller stannade alla kvar? Kram!

2012-06-03 @ 19:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0