- TVÄTT OCH MADRASSSKYDD ..

Nu har jag vikt dom två vit tvättarna och satt på det nytvättade madrassskyddet, fyfan va hemskt. Dom kunde inte ha gjort en dragkedja längs hela långsidan eller något? jag är helt svettig efter kampen med madrassen .. haha ! Men nu är det klart iallafall, dom rentvättade kläderna ligger i barnsängen eftersom pappa ska hjälpa mig att sätta in fler hyllor i garderoben så vi får plats med allt, vi har myyycke mer barnkläder än jag trodde. och endå är de här bara dom två första tvättarna..



syns inte på bilden hur stora högarna är, med det är ca 20 bodys, 15 omlotttröjor, tre par byxor, några sockar, "trosor" och mössor samt två filtar :) Haha och jag säger de igen, det är bara vittvätten ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Shit, vad mycket kläder! Jag har bf om 7 veckor och har tre bodies i strl 50, och typ 3-4 st i strl 56. En kofta, en klänning, ett par strumpbyxor, 4 par strumpor och inte en enda byxa! Vadå att du stressar upp mig genom att vara så väl förberedd, haha :D

2012-01-09 @ 17:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0