- TRÖTT ..

Åh jag är så himla trött hela dagarna .. och mina järnbrustabletter finns ingenstans så dom skulle beställa hem det. huvva .. hoppas jag håller mig vaken på mötet imorgon ;)

Annars är allt bra, det är roligt att syster är och hälsar på, dagarna bara flyger förbi då man har någon att spendera dom med !

Nu ligger jag i sängen och Alice sparkar för fullt, vill att hon ska komma ut nu .. allt jag vill visa er är bilder, en massa bilder på lilltjejen :') vänta bara .. snart så ! :)

När ska man förresten fixa iordning bb väskan ? det kan ju sätta igång när som helst så det kanske är bäst att vara på den säkra sidan ? bädda sängen och köpa blöjor kan ju mamma göra medans vi är inne på sjukhuset, men bb väskan måste ju vara klar innan :)

aja, nu ska jag sova, kram på er och vi hörs imorgon då jag går in i vecka 30 ! wohooo :D


Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej! Vill bara säga att jag brukar läsa din blogg och tycker den är väldigt mysig! Jag har ett barn sen tidigare som nu är snart tre år och önskar syskon till honom snart :) Lycka till med allt! Kram

2012-01-18 @ 23:00:33
Postat av: Sara

Vi ska göra i orning bb väskan när det är 4 veckor kvar tills bf :) Så för vår del är det om 1,5 vecka :) Gud så kul det ska bli!

2012-01-19 @ 10:06:07
Postat av: Isabelle

BB väskan behöver du inte stressa med, jag packade inte min förrän jag skulle åka in på BB och då var jag ändå 8cm öpppen så.. :P

2012-01-19 @ 11:14:13
URL: http://bellliungmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0