- TRE FRÅGOR

Hur många dagar är de kvar tills bebisen kommer( beräknat)?
Jättebra blogg, lycka till:) kram
74 dagar :) du kan kolla det längst upp i menyn ;) Tack så mycket, kramar :)

Kände du nån/några från första dagen på barn och fritid?
Jag hade pratat med 2-3 stycken innan, men det var ingen jag direkt umgicks med :)

Vart finns dessa plagg att beställa om man skulle vilja vara snäll och skicka en present till den blivande mamman? :) & storlek förstås
Jag hittade dom på H&M, vantarna var på rea :) Men gud, ni ska absolut inte skicka en massa presenter, gillar er lika mycket endå ♥ kramar

Kommentarer
Postat av: À

Men om jag ändå vill skicka en present. Vilken storlek ska jag köpa! :)

2012-01-14 @ 12:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0