- TEXT ..

Godmorgon allihopa ! Jag skulle helst vilja slänga upp lite bilder på barnleksaker som jag inte visat än men eftersom jag var så trött i morse så glömde jag kameran hemma hos daniel, och tur var väl det, för hade jag gått upp och hämtat den hade vi nog missat bussen ;) Påtal om buss så hatar jag verkligen den ! uscha, alldeles för varmt, trångt och den stannar hela tiden så "resan" tar dubbelt så lång tid, jag ser verkligen upp till er som orkar åka den varenda dag.

jaja, vad ska jag och bebismagen göra idag då .. Mamma tyckte vi borde röja i rummet, det börjar bli väldigt mycke saker där men jag vill sätta upp hyllplanen i hängdelen på garderoben så att barnkläderna försvinner från barnsängen, för nu är det verkligen översvämmning. uscha, två månader kvar bara och just nu är allt kaos.

kanske borde stoppa skrivandet nu innan det blir för mycket, men för er som orkade läsa allt, bra jobbat ;) ska försöka skriva något senare, kramar på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0