- ONT I HALSEN

vaknade halv 9 och hade ont i halsen .. huvva bara det inte är någon förskylning på gång.
föräldrautbildningen igår var iallafall jättetrevligt och vi lärde oss en massa nytt som vi inte hade en aning om innan :) jag trodde också att vi skulle vara lite "utmobbade" eftersom vi är så unga men alla kollade på oss och verkade så imponerad och kursledaren gick till och med fram till mig efteråt och pratade lite, hon sa bland annat att jag kommer ha en mycket lättare förlossning än dom eftersom jag är så ung ;)

Hihi och vet ni, daniel satt och höll om mig och smekte på magen hela kvällen och jag såg nog några avundsjuka blickar ibland ;) hihi *stolt tjej*.

Vi fick också se några filmer om förlossningen, amning och dom första dagarna efter och det fick mig bara att längta ännu mer tills lillskruttan kommer ut :') man fick verkligen hålla tillbaka tårarna ..

Nej nu ska jag gå och mysa ner mig i sängen med daniel en stund innan jag ska gå ner och ladda pannan ( hatar vedeldning )

Ha det bra sålänge, kramar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0