- MIN LILLA SJUKLING

Nu är min lilla sjukling på väg hem från träningen som han prompt skulle gå på även fast han är sjuk.
Han kom hem ifrån skolan idag helt röd om kinderna så jag bäddade ner honom i sängen gav honom en kopp te emot hans halsontA, sedan tog jag tempen på honom med nappen och feber hade han ju såklart.. stackarn ♥

Men lite glad är jag för nu får jag ta hand om honom hela kvällen :) ska ge honom nyponsoppa och keso som han älskar och jag har ju även bakat kladdkaka.



han fick ju såklart världens bästa kompis muggen eftersom han verkligen är min bästa kompis, kan prata med honom om precis allt ! Finns inte en människa jag litar mer på eller som förstår mig så bra ♥

Kommentarer
Postat av: F

Hej jag undrar bara några saker.

* bor ni i en egen bostad?

* hur gammal är du och din pojkvän?

du har en jätte bra blogg, kram och all lycka till er :)

2012-01-10 @ 21:18:18
Postat av: stephanie isabell

kikar in & önskar dig en fortsatt trevlig kväll! =)

2012-01-10 @ 22:21:31
URL: http://sisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0