- MERA KLÄDER OCH LITE JÄRNTILLSKOTT !


kunde inte låta bli att köpa den här på jysk idag :) 89 ;- tror jag


järntabletter och glidsak haha :) testade en med glid på och det gick bra, sedan tog jag en utan och den slank också ner ;) tror att problemet förut var mitt illamående ;)


Fick lite julklappar utav bästa syster :D dom fem första harrypotterfilmerna, sagan om ringen filmerna, step up, alla tre ice age filmerna och busiga bullen boken (haha internt i våran familj)


Fick en elvisp med mixerstav utav storebror också, wiho !


Och jag hittade även en kartong till med barnkläder i storlek 50-62 i garderoben, haha ! Men den innehöll bara 7 mössor tror jag, "trosor", åkpåse, spjälskydd, några klänningar och lite strumpor och vantar. Bilder får ni imorgon :)

ha en bra kväll allihopa så hörs vi imorgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0