- MAGEN VECKA 29+0


Kommentarer
Postat av: Isabell Hansson

Hej My! :)

Jag tycker att det är jätte roligt för din och daniels skull att ni ska få barn det måste vara en jätte svår sak när du är ganska unga men du verkar ju vara hur bra som helst på att ta hand om barn och veta hur mycket som helst om barn och liksom allt du är verkligen en skön människa du verkar jätte trevlig och snäll men även fast jag inte känner er så vet jag att ni kommer bli jätte bra föräldrer du verkar vara så inne i allt med den hära mamma grejen jag önskar att jag kännde dig bättre för du verkar vara en jätte gullig tjej och allt och så nu då du ska få barn så blir det bara gulligare jag har själv aldrig typ levt upp med små barn men jag tycker dem är så ortoligt söta och jag verkligen älskar små bebisar jag hoppas allt kommer gå bra och allt, skulle det vara något som du inte kan prata med någon om eller om du bara känner för att prata med någon så får du gärna prata med mig det skulle vara jätte trevligt, du kan få mitt nummer om du vill 0705740297 :)

Ha det bra kram!

2012-01-12 @ 20:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0