- HUMLA

Hej! Har ni kommit på något till mellannamn förutom Cecilia än? :)
Kram <3

Ja de är en ganska lång historia men jag hade en kanin som hette humlan, hon var verkligen mitt allt, min lilla bebis ♥ Vet att det kanske låter konstigt eftersom det var en kanin men hon var helt underbar (gillar inte kaniner egentligen) hon brukade ligga på rygg i mitt knä och sova, pussa mig, sitta med oss i soffan och se på film och käka jordnötter, ostkrokar och chips hihi :)

Så jag vill att hon ska heta Alice Cecilia Humla Kåveland, lite konstigt kanske men jag gillar det. Känns som om min lilla bebis återföds fast i sin rätta form om ni förstår (tyck inte att jag är galen).


Kommentarer
Postat av: Elin

Gulligt! :D kramar <3

2012-01-30 @ 16:07:24
Postat av: linn :)

tycker det är ett fint namn! Jag gillar lite udda namn och det var sött :)

2012-01-30 @ 16:10:07
URL: http://lingnoi.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Jag tycker det låter jättefint!:)Kör på det! Har själv en kanin så jag förstår vad du menar.

Ingen annan kommer ju att ha det mellannamnet, det blir väldigt eget och fint :)

Kram <3

2012-01-30 @ 16:44:45
Postat av: Michelle - gravid i v.38

Supergulligt! Skulle dock inte passa med mina kaniners namn. De hette Pancakes och Bambi ;)

2012-02-02 @ 10:51:14
URL: http://hannahmiichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0