- ÄCKELVÄDER .

Hemma från mvc, det gick bra, vi lyssnade på Alice hjärta(148 slag i minuten, lite mycket), mätte magen(29cm), tog stick i fingret och blodprov på mig, uscha !

Fick även tider för dom 5 besöken som är kvar, men då tänker jag då inte ta bussen ! Usch, hatar sollefteås stadsbussar, krångel hela tiden .. tacka vet jag sundsvall♥

Aja, det var det! Nu blir det inge mer bloggande idag för jag har absolut ingenting att skriva om .. men kommer ni på något ni undrar eller vill se så släng iväg en kommentar, ha de bra sålänge !

Kommentarer
Postat av: Sara

Skönt att allt var bra med bebis :) Sist jag var hos bm, i vecka 32 så slog bebis hjärta 160 slag/min! Jättesnabbt, men det ska tydligen vara tecken på flickor om hjärtljuden är snabba :)

2012-01-13 @ 16:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0