- 100 FRÅGOR - NÅGRA SOM JAG INTE TYCKTE NI BEHÖVDE VETA :)

Personligt:
1. Ditt fullständiga namn? - My Kim Anna Molin
2. Korrekt ålder? - 147238 dagar gammal :) (17 år den 22a april)

3. Längd? - 1,66 tror jag :)
4. Vikt? - alldeles för mycket för tillfället ;)
5. Smeknamn? - Älskling♥, myttan, mysan, mysis :)
6. Vart bor du? - sollefteå :)
7. Vad gör du på fritiden? - väntar på min unge, äter sover och bajsar, ahahaha :)
8. Beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? - stor fet mage, går inte att ta fel på ;)

9. Vad är du mest missnöjd med din kropp? - mina stortår, har lite lustig form men dom är charmiga på sitt sätt ;)
10. Vad är du mest nöjd med? - Magen♥
11. Vad har du för uppfattning om dig själv? - lite halvful tjej som vet vad hon vill men vågar inte alltid framföra sin åsikt :) kort stubin och ett jävla humör som oftast går ut över min oskyldiga pojkvän ;)

12. Vad vill du jobba som äldre? - frisör ..
13. Hårfärg? - rödsvart :)
14. Ögonfärg? - grönaktiga
15. Någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - njae, ni vet nog det mesta annars kommer det nog fram nåt lite längre ner :)
16. Kan du själv säga att du ser bra ut? - klart jag kan, frågan är om jag menar det ;)
17. Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - inte ett skit för tillfället :D

18. Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - kläder går jag helst inte utanför dörren utan ;) men för tillfället struntar jag i om jag är osminkad eller inte :)

19. Någon vana? - äta, sova, hålla handen på magen, säga "daniii" stup i kvarten utan att egentligen inte ha något att säga :)
20. Lyckotal? -  2 :)
21. Vad heter din bästa vän? - Daniel Kåveland♥
22. Hur många nära vänner har du? - tillräckligt :D
23. Anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - japp :)

24. Vet många personer vem du är? - Ja de tror jag verkligen :) haha "ego"
25. Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - Kan nog stämma, alla vet väl vem "den där gravida" är :)
26. När var du senast med någon kompis? - öhm .. förra veckan :o
27. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - Nej, tur är väl de :)
28. Vem sov du senast hos av dina kompisar? - Daniel räknas kanske inte, så .. Sofia för snart två år sen tror jag :o

29. Vem sov senast hos dig? - Daniel :) av mina kompisar så kanske .. sofia eller frida?

Tankar & skit:

62. Har du någon fobi? - hatar spindlar, ormar och mörkret :(
63. Har du någon allergi? - haha ja, jag är allergisk mot myggor, broms och getingar :) de visste ni inte va ?
64. Vad tänker du på innan du somnar? - Alice ♥
65. Vad är de första du tänker på när du ser en person? - håret tror jag :o


HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!
66. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? - "tycker om dig"
67. En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - mysig kväll med daniel .. hehe men jag är ju lite besatt utav honom ;)
68. Vad kommer först, killen eller din bästa vän? - måste nog säga daniel, han är ju min bästa vän och han har ju blivit min familj. Ser inte oss som ett vanligt tonårspar och jag vet att det kan vara svårt för andra att förstå våran relation.
69. Hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? - Haha sen jag träffade daniel så har alla killar läskigt nog blivit osynliga :)

Vad väljer du?
74. Oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? - icke oskuld med åldern 13 ?
75. Vänskap eller förhållande? - förhållande. jag vet att vänskapen sägs vara bättre, men då man har världens finaste kille som man älskar över allt annat och som är en bästa vän så får man ju allt de där som man har med en kompis + myckemycke mer.
76. Snyggaste killen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen i stan med finast personlighet? - kan inte välja, ska man vara tillsammans med någon så ska man ju gilla den och bli attraherad utav den eller hur ? annars är man ju bara på vänskapsnivå ? konstig fråga ..
78. Vad är sexigast, naket eller underkläder? - naket ;)
79. Hur gammal är du helst i mellan 7-13? - 7 helt klart ! Vem vill inte vara ett barn utan bekymmer ? :)

Skulle du?
80. Kunna byta liv med någon? - nej absolut inte !
81. Isåfall vem då? -
82. Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - kolla vad killar snackar med killar om, känna hur det känns att inte ha bröst ivägen och få orgasm haha
83. Kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - haha ja för tillfället så har jag ju ingen klass så det går nog bra :)
84. Kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? - ja absolut !
85. Kunna sova ute på vintern? - nej uscha .. tror för det första inte att man skulle kunna somna
86. Kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? - ja-a, england eller något varmt ställe :)
87. Kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - öh nej ?

Klädstil:
88. Anser du dig själv vara en speciell stil? - nej :)
89. Vad klär du dig i oftast? - haha nu blir det mjukisbyxor och en mammatröja ;)
90. Tänker du alltid på vad du tar på dig? - nej :)
91. Klär du dig dyrt? - nej ;)
92. Vad kör du på? - ?

Senaste 48 timmarna har jag?
93. Pussat någon? - ja
94. Haft sex? - nej
95. Fått en kram av en helt okänd? - nej
96. Ringt någon? - nej
97. Blivit uppringd? - ja
98. Funnit kärleken? - funnit och funnit ? det är ju inte så att jag hittar daniel varenda dag ?
99. Kollat på google? - haha ja :)

Kommentarer
Postat av: Sofftie

Såg att du ville bli frisör som "stor" , du får komma någon dag och kolla på jb , så himla bra skola om man vill gå frisör ! :)

2012-02-13 @ 20:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0