- SVAREN PÅ FRÅGESTUNDEN

Har du en bästa vän?
Ja Daniel :)
Vad ser du mest fram emot när hon är född?
Att bara ligga och kolla på henne, se henne skratta, ta första steget, säga första ordet .. ja bara se henne växa upp :D
hej! :)
Hur reagerade dina föräldrar när de fick veta om graviditeten?
Mamma var med och tyckte bara det skulle bli kul, hon har aldrig sagt något negativt om graviditeten och har verkligen stöttat oss till 100% :) Pappa blev chockad men har vant sig nu och ser fram emot att bli morfar :)
Hur känns det att få barn när du är så pass ung? :)
Det känns faktiskt bra, har alltid velat ha barn, inte såhär tidigt dock men jag ångrar verkligen ingenting :) Dessutom är det ju skönt med ett litet uppehåll från skolan eftersom jag var ganska less på den, hehe :)
hej! :)
När alice kommer ska ni bo hos daniel hela tiden då?
Nej verkligen inte, vi ska dela upp tiden så gått det går precis som vi gör nu :) Han bor ju en bit utanför stan så ibland är det mysigt att vara där och leva "lantlivet" men ibland vill man ju vara i stan :) Har saker både där och här :)
Hej!
Var praoade du när du gick på högstadiet?¨
Jadu, jag var ju på 4 olika ställen, första praktiken var jag i en lågstadieklass (3an) med min kompis frida, andra så var jag på ett dagis där dom var runt 3-4 år, i 9an var jag med frida på Lidl haha gud så kul vi hade :) och sista praktiken i 9an var jag med mamma på hennes sommarjobb som vaktmästare på en kyrkogård men då satt jag mest och spelade piano och fikade hehe ..

(bild från praktiken på Lidl, jag till vänster och frida till höger :) )

Vilken prao var roligast? :)
Haha Lidl helt klart, vi åkte runt i kundvagnar, käkade frysta bullar och då vi var klar så fick vi plocka ihop en påse med godis,chips och dricka :)
Hur reagerade du när du fick veta att du var gravid?
Jag blev rädd, fick "feber" i hela kroppen, vad skulle alla säga? ja tankarna bara forsade genom huvudet och jag vågade inte kolla på varken daniel eller mamma för att se deras reaktion. Men samtidigt blev jag så himla glad .. :)
Ångrade du att hoppa av skolan?
Ja lite, man har inte så mycket att göra då man går hemma .. Men jag mådde så illa i början så då hade jag inte klarat av det, men nu senare då jag är hur pigg som helst skulle jag lätt ha gått. Att bara få träffa folk varje dag och få lunch serverat .. åh :) så njut av att gå i skolan !
Ville du gå barn och fritid hela tiden eller någon annan linje?
Jag har aldrig vetat vad jag skulle gå för linje eller vetat vad jag vill jobba med. Men då jag blev tillsammans med daniel i 9an så berättade han hur bra bf var så jag valde det, var ltie intresserad utav estet ett tag också men det hade jag itne mod till ;)
Vad har du för SF-mått? :) kram <3
Jag tror jag hade 34 cm, ska dit nu på fredag igen så då skriver jag hade :)
har du någon annan bästa vän än daniel?
Åh min lilla trio, vi träffas tyvärr inte lika mycket nu som förut men så blir det väl då alla börjar olika gymnasium och en blir gravid ;)

Frida, Sofia (klicka på hennes namn för att komma till hennes blogg) och Josefin ♥ Dom tre finaste tjejerna på jorden, gud va kul vi har haft i våra dar :)
gudföräldrar?
Gudmamma, våran gemensamma bästa kompis maddhe :) Gudfarsa är lite osäkert men vi tycker inte att de är det viktigaste just nu :)
hur fick du reda på att du var gravid?
Jag mådde illa och hade ont i magen i någon vecka innan jag berättade för mamma och då tyckte hon att vi skulle åka upp på sjukhuset och göra graviditetstest .. haha :) och det var ju posetivt så :)
och hur reagerade du?
Jag blev rädd, fick "feber" i hela kroppen, vad skulle alla säga? ja tankarna bara forsade genom huvudet och jag vågade inte kolla på varken daniel eller mamma för att se deras reaktion. Men samtidigt blev jag så himla glad .. :)
har du och daniel tänk på att gifta er? (:
Ja någon gång i framtiden då vi har råd men vi ska nog förlova oss först hörni ;) och det blir förhoppningsvis i sommar :)
och hur kan du vara såå vacker? :')
Åh va söt du är, haha känner mig så himla ful just nu så det glädjer verkligen att höra sånt :) tack hjärtat !
Vem var det som valde ut namnet Alice ? :)
Hehe, det var nog jag. Men Daniel fastnade för det nästan lika fort som jag så det är inte så att han inte fått varit med och bestämt :)

Ja det var de, var det någon som råkade missa frågestunden så vet ni att det går lika bra att skriva frågan i någon kommentar så lägger jag upp den och svaret på bloggen :) Kram på er finisar ♥


Kommentarer
Postat av: joppi

ÅH HERREGUD vad jag saknar gamla tider, oss <3<3 puss på dig my!!!

2012-02-15 @ 17:15:57
Postat av: Frida W

kände att ja bara va tvungen att kommentera:)

Din blogg är så fin my och jag kommer alltid att se tillbaka och komma ihåg hur kul vi har haft ihop! Du är en sån himla underbar människa och jag älskar dig så mycket min fina, glöm aldrig det! <3

2012-02-16 @ 17:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0