- SUG SUG

Hej!
Förut skrev du några inlägg om sådant du verkligen blev sugen på under början av graviditeten, är det fortfarande så, och vad är det då isåfall? :)
Jättefin blogg, ska bli kul att se hur lilltjejen ser ut sedan ! Kram

HejHej, nej det avtog .. Men jag däremot kan jag få supersug efter något speciellt tex gröna äpplen eller choklad :) Men jag har ingenting som jag vill ha hela tiden :) Haha och det är ju tur för jag har hört att vissa pojkvänner har haft ett helvete och måste åka ut mitt i natten för att försöka få tag på det den gravida flickvännen vill ha ;)

Tack så hemskt mycket, längtar sjukt mycket tills hon kommer ut, kramar på dig :)

Kommentarer
Postat av: HANNA

godmorgon! sugen på bloglovin-byte? :)

2012-02-21 @ 09:17:37
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0