- RÄDDNINGSPATRULLEN !

Kan du förklara hur du har satt in widgeten frånbabystrology? Ja jag är helt efterbliven haha men jag vill också gärna ha en sån :)

Du går ju först in på http://babystrology.com/baby-tools/baby-tickers/ och fyller i, sedan kopierar du den där konstiga texten i rutan :)
Efter det går du in på ditt bloggkonto-design-kodmallar , (hatar kodmallar och förstår mycket väl ifall ni inte förstår vart man ska klistra in, det gjorde inte jag heller).

Försök att hitta det här stället och klistra in där ;) det som är blåmarkerat är det inklistrade om ni inte förstod. Glöm inte att spara sen ;)

Hoppas du blev lite klokare, är tyvärr inte så bra på att förklara sånt här eftersom det verkligen inte är min starka sida :) kram på dig



Kommentarer
Postat av: Eleni 17 år & gravid

Tack så mkt haha. Nu kom den på ett konstigt ställe trots att jag gjorde precis som dig menmen det får va :P

2012-02-02 @ 15:37:37
URL: http://elenihadjipetrou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0