- MVC

HejHej varit på mvc idag, mamma och storasyster följde med mig och daniel in och fick höra lillans hjärtljud :)
Jag passade på att fråga om det var normalt med gul bröstmjölk för det har ändrat färg dom senaste veckorna, men det är tydligen helt normalt :)

Jag bad också om att få gå och kika inne på förlossningen och min barnmorska skickade upp oss dit :) Nu känns det mycket bättre då man vet vart man ska och hur allt kommer gå till, men visst var det lite läskigt att gå runt och kika för då slog det mig verkligen att om ungefär 2 månader kommer jag vara där .. Nu börjar jag bli lite nervös inför förlossningen faktiskt :s

Jaja, nu ska jag sluta skriva för daniels föräldrar kommer snart och hämtar oss eftersom han inte mår så bra. Jag ska springa in på MM och köpa lite gotta tills ikväll, då kanske han blir lite piggare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0