- LÄNGE SEN JAG KÄNDE SÅN LYCKA



Har varit depp i flera dagar, känns som om det bara är negativ energi runt om oss hela tiden.
Häromdagen då vi var ute på promenad så sprang iallafall daniel runt som en tok och räddade träd och skyltar från all snö och jag höll på att garva ihjäl mig. Han såg så söt ut när han sprang runt med bestämda kliv och verkligen gjorde allt för att rädda dom stackars träden, länge sedan jag skrattade så mycket, haha sötnosen♥

Asså visst, vi är unga föräldrar och vi är väldigt barnsliga både jag och daniel men vi kommer inte vara sämre föräldrar för det, tvärt om ! Vi kommer lära våran unge att busa och leka. Jag tänker inte vara någon surmamma som bara sitter och tittar på då mitt barn leker, no way !

Unga föräldrar är bra föräldrar ! Vi orkar mer och har fortfarande barnasinnet kvar, så de så !

Kommentarer
Postat av: SANDRA ACKEFJORD

Jag längtar tills jag har en anledning att kunna leka i sandlådan ;)

2012-02-10 @ 12:22:38
URL: http://minbebis.com/blogg/saaajmon
Postat av: Anonym

så du menar att folk som är äldre än 25 har tappat sitt barnsinne och orken totalt?

2012-02-10 @ 23:11:29
Postat av: Karin Lagerkvist

Hej My!



Måste bara kommentera för nu blev jag lite provocerad.



Du skriver:

"Unga föräldrar är bra föräldrar ! Vi orkar mer och har fortfarande barnasinnet kvar, så de så !"



Bara för att man är ung är det inte säkert att man orkar mer än om man är äldre.

Du skriver också att ni kommer inte vara sämre föräldrar utan tvärtom. Det betyder att du menar att ni kommer vara bättre föräldrar på grund av att ni är unga.



Hur man är som förälder tror inte jag har med åldern att göra, vare sig man är 17 år eller som jag 37 :)

Jag tror att vi alla stöter på problem i vår föräldraroll, någon gång, ung eller äldre.



Önskar er i alla fall all lycka!



Kram från Daniels faster

2012-02-12 @ 10:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0