- HATAR LJUD .

Mamma frågade häromdan om jag blivit överkänslig mot lukter (endel blir tydligen det då dom är gravid) men icke ! Jag är överkänslig för LJUD, fyfan va sur jag blir ..

nummer 1 : HEMTELEFONEN, har bara lust att kasta in den i väggen då det ringer, klarar inte av det där ljudet längre.

nummer 2 : Daniels väckarklocka. Jag menar, vem vill bli väckt av growlande ? inte jag iallafall, sedan blir det inte bättre utav att han inte ens vaknar. usch å fy.

nummer 3 : klockor .. ååh, jag kanske inte sagt det förut men min pappa har fått någon mani på klockor så just nu har vi 8 stycken i köket, och nej inte små klockor utan sånna här stora som klingar och klangar varenda timme.

nummer 4 : Smaskande och tuggande. Speciellt då jag är trött och håller på att somna, preciiis då smockar daniel in en näve chips i munnen, huvva !

nummer 5 : Tv:n då jag håller på att somna .. ber daniel att säkna några gånger sedan övergår det sakta till skrikande, stackars får ju se på tv utan ljud på kvällen, hehe .. hemskt med en gravid flickvän hörni !


skulle kunna fortsätta med den här listan huuur länge som helst men det kan ju verka lite .. konstigt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, låter som du blivit mer lätt irriterad, tror det är ganska vanligt under graviditeten:)

2012-02-01 @ 09:57:26
Postat av: Sara

Jag har blivit känslig för lukter. Min stackars man får ta en hel del ;) Jag tycker att han i stort sett alltid luktar konstigt! Och han får absolut inte andas på mig... Rätt synd om honom :(

2012-02-01 @ 10:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0