- ALLTID FET.

Vet ni, jag har alltid tyckt att jag har varit fet, visst har jag varit lite småmullig men det har jag verkligen inget emot, men fet ? vafan har jag fått de ifrån ? jag och daniel satt och kollade på lite bilder, nu har jag inte dom på den här dätorn men jag kan visa er sen, asså jag var ju snygg ? jag hade ju fin kropp så varför slösade jag bort all tid med att tycka jag var fet och ful . herre gud. just nu skulle jag döda för den kroppen ;)



Dålig bild från min gamla mobil, men kolla vad tycker ni ? tjock eller ?

Kommentarer
Postat av: Sara

Tycker din kropp ser väldigt sund och frisk ut! Absolut inte fet! Jättefin :)

2012-02-09 @ 14:36:34
Postat av: Juksela,16 år och gravid till 17 år och morsa

tjock är du väl inte ;o , tyckte också förut att jag var tjock och det , men när jag ser tillbaka så var jag ju smal :/ skulle döda för att få tillbaka min kropp

2012-02-09 @ 14:47:07
URL: http://ungmammajuksela.blogg.se/
Postat av: anonym

nej! Du är perfekt!

2012-02-09 @ 23:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0