- ALLA HJÄRTANS DAG

Har inte ens tänkt på alla hjärtans dag :/ För mycket bebislängtan här kanske ;) Vi brukar i och för sig inte fira, men i år kanske jag får hitta på nåt :) Du har tips kanske på bra presenter?

Vi brukar väl inte fira så mycket heller, men det här är ju trots allt sista alla hjärtans dag då det bara är jag och daniel så vi tänkte mysa till det, kanske gå ut och äta eller något. Jag tycker inte man behöver köpa saker, det är ju roligare att göra något tillsammans :) Men visst drömmer alla tjejer om att killen ska komma hem med en chokladask, en bukett rosor och en nallebjörn ;)

Killar däremot är ju hemska att köpa presenter åt, speciellt i början utav ett förhållande då man inte känner varandra så bra, men man kan köpa kläder, perfym, prenumeration på någon tidning, någon film, gå ut och äta eller göra sånna här kort ni vet.
Nu kommer jag nte ihåg vad det heter men man kan göra egna kort där man tex skriver massage, diska eller något annat på och då kan den du väljer att ge den till lämna in den som betalning till dig då den vill att du ska göra det som står på lappen. Förstår ni eller blev det krångligt ? Det är tex perfekt på morsdag, då kan ni ge eran mamma lappar med "hjälper till att diska", "städar mitt rum" eller "går ut med hunden" och då bestämmer ju hon då ni ska göra det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0