några knäppa onödiga saker att veta

Mitt "avslag" har slutat nu, som jag skrivit tidigare så kan man ju blöda upp till 8 veckor så jag är glad att jag slapp de :)
Har för tillfället slut på amningsinlägg så jag har trosskydd i min bh.
eller ja .. bh, har min bikiniöverdel på mig eftersom lillan spydde ner min enda bh..
Lilltjejen svettas sjukt mycket då hon sover så hon har fått värmeutslag på halsen :(
Hon är (eller var) täppt i näsan och hade svårt att andas så jag sprutade in lite bröstmjölk i näsan och det blev genast bättre ;)
ja, de är väl vad som händer och sker just nu. uppdaterar senare, kramar på er !

Kommentarer
Postat av: :)

Bebisar kan inte svettas det först året, så hon kan har blivit varmt. PSD ät väldigt vanligt pga av att dom inte kan svettas så ska man inte ha dom så varmt!:)

2012-04-30 @ 12:23:44
Postat av: Gudmorsan

hahaha aww !

så jävla söta !

2012-04-30 @ 12:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0