MIN LILLA STUDENT

Tänk att snart kommer lilla Alice, våran dotter, vårat BARN ! Sen tar Daniel studenten, börjar jobba sen flyttar vi hemifrån ! HEMIFRÅN. Vet ni hur mycket jag kommer sakna min familj ? Haha jag som får hemlängtan ifall vi är hemma hos daniel i några dagar .. Dehär är helt sjukt, allt händer så snabbt. Snart är jag mamma .. det är en helt sjuk känsla, men jag ÄLSKAR den !
Jag älskar daniel, jag älskar min ofödda lilla dotter så att det nästan gör ont ! Jag ska bli MAMMA ! och en väldigt bra sådan ;) åh min älskade lilla familj, min alldeles egna♥

Kommentarer
Postat av: Maddhan!

Så jävla underbara så det finns inte :') <3

2012-04-08 @ 13:29:58
URL: http://baramaddhe.blogg.se/
Postat av: saga johansson

Ni är så söta tillsammans!! Tror att ni är de perfekta paret! :)<3

2012-04-09 @ 09:42:59
URL: http://smashedspider.blogg.se/
Postat av: admin

Ni är så söta ihop!! :) Daniel och DU kommer bli jättebra föräldrar,det vet jag. ;)

2012-04-14 @ 15:44:55
Postat av: admin

Ni är så söta ihop!! :) Daniel och DU kommer bli jättebra föräldrar,det vet jag. ;)

2012-04-14 @ 15:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0