MAGEN VECKA 41+0

Börjar bli j*vligt less  på att vänta nu.. Trött och sur hela tiden. Ska jag vara helt ärlig så känner jag inte ens för att få barn nu..
Eller asså det är klart jag vill, hon betyder mest för mig och jag skulle kunna dö för henne, även fast jag inte ens "träffat" henne än. Men just nu är jag bara så himla deprimerad och less..
Hatar att alla frågar ifall hon kommit än eller ifall det är på gång .. eftersom jag måste säga "nej, inte än". Vill bara skriva " nu åker vi in på förlossningen ! " men nej .. verkar inte bli något sånt idag heller.

Kommentarer
Postat av: :)

Ta det lugnt. Andas och gör nånting som du mår extra bra av, som gör att du nästan helt glömmer att du ska ha barn så ska du se att hon kommmer direkt!

kram!

2012-04-07 @ 14:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0